tracxלסטארטאפמניה נודע כי זהר גילון ( Zohar Gilon ) נכנס להשקעת הון סיכון בחברת הסטארטאפ הישראלית טראקס (tracx ).

חברת טרקאס שהוקמה ב-2008, מספקת פיתרון SaaS לתכנון, ניהול ומעקב אחרי קמפיינים שיווקים ברשתות חברתיות ומעסיקה כ-15 עובדים בתל אביב.

את טראקס הקימו ערן גלעד ( Eran Gilad ), יניב בן אריה (  Yaniv Ben-Arie ), אסף שטקלר ( Asaf Shtekler ) וניב זינגר ( Niv Singer ), ובין חברי הדירקטריון שלה נמצא גם יניב גולן ( Yaniv Golan ) אחד משני מייסדי חברת הסטארטאפ  Yedda שנמכה ל-AOL.

לדברי ערן גלעד, המכהן כמנכ"ל החברה, כבר מציגה tracx הכנסות, וכבר מחזיקה בכעשרים לקוחות משמעותיים, בדרך כלל משרדי פרסום וקידום מדיה המנהלים קמפיינים חברתיים ברשת עבור לקוחותיהם.

"בישראל אנחנו עובדים עם מקאן אריקסון ועם לקוחות ישראלים של מקאן אריקסון וגם עם חברת ריפרש. במקביל אנחנו מפתחים את הפעילות גם מול הלקוחות האמריקאים שלנו", מספר גלעד. " המוצר שלנו מספק למשרד הפרסום פלטפורמת End to End לתכנון וניהול הפעילות של מוצג מסחרי ברשתות חברתיות. וכיום אנחנו כבר עובדים מול פייסבוק, יוטיוב, טוויטר, דיג, דלישס ופלטפורמות מובילות של בלוגים ופורומים".

לדברי גלעד מספקת החברה למשרדי הפרסום פיתרון כולל לניהול כל תהליך שיווקי לו הם נדרשים ברשת. החל מהשקת מוצר ועד מעקב אונליין אחר השיח החברתי שקשור למותג מסויים, ניתוח הטקסטים והתגובות שקשורים לתכני המותג, זיהוי שחקנים פעילים ברשת החברתית הקשורים לפעילות המותג, ואפילו את היכולת לזהות את אותו ROI חמקמק, יחס התועלת מול העלות שמקבל הלקוח כתוצאה מהפעילות השיווקית אותה מימן ברשת החברתית.

• הירשמו לניוזלטר של סטארטאפמניה





  1. חברה מעניינת, מוצר מתקדם מאוד, ופה עתיד ורדרד לחבורה הזו!